Content

Gry

Knights Of The Old Republic I i II

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Oto'reekh » 24 Lip 2009, o 21:02

Jamam same piraty na Sevenie i jeszcze żaden nie zawiódł. Cracki nie wpływają na główny kod gry, majatylko na zadaniu emulować poprawnośćzabezpieczenia co jest niezależne od systemu operacyjnego. Większy znaczenie moze mieć ilu bitowy jest system, starsze gry mogą po prostu nie obsługiwać architektury 64 bitowej.
Image
Image
GG: 447116
Awatar użytkownika
Oto'reekh
Gracz
 
Posty: 2705
Rejestracja: 3 Gru 2008, o 15:40

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Peter Covell » 31 Lip 2009, o 19:56

Reinstal windowsa pomógł i teraz kotor śmiga pięknie :D Do teraz nie wiem co mu się powaliło, ale mniejsza... Grunt, że działa.
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Gracz
 
Posty: 4202
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Peter Covell » 6 Cze 2010, o 16:19

Odświeżę - nie pamiętam co było powodem tego, że poprzednio mnie w KOTORze wyrzucało do windowsa, natomiast jestem pewien, że w chwili obecnej jest to wina nowych sterowników do karty graficznej - żeby sobie niego pograć muszę wracać do sterów do GF v178.24 sprzed dwóch-trzech lat, co bardzo negatywnie wpływa na działanie nowszych gier. Zdaje się, że jest to wina wersji gry (1.0) i wystarczy zainstalować najnowszą (1.3) - patcha niestety nie ma w necie, bo PL-ka rzekomo od razu wyszła z tym "numerkiem".
Pytanie do posiadaczy oryginalnej polskiej wersji gry - działa Wam na nowych kartach graficznych i najnowszych sterownikach (przede wszystkim GF mnie interesuje)? Bo nie wiem czy warto wydawać 50 zł na coś, co i tak będzie ode mnie wymagało deinstalacji sterów i instalacji starszych...
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Gracz
 
Posty: 4202
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Kris O'mal » 7 Cze 2010, o 23:26

w jedynkę grałem na starszym komputerze. Nawet z dwójką miałem problemy na Viście, pomimo oryginalnego.
Kris O'mal
 

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Fenn Mereel » 8 Cze 2010, o 15:31

Pete miałem taki sam problem. Wystarczyło zainstalować nowe sterowniki do mojego Gforce'a FX 5200 (128mb) i potem już bez problemu chodziło. Tylko, że ja mam starszy komputer ^^
Postacie aktualne:
Image

Poprzednie postacie:
Jac Randall - Hapanin; Starszy Szeregowy w 165 Grupie Do Zadań Specjalnych, Grupa Operacyjna "Mgła" - KIA
Desmond Ivey - Pół-Echani; Uczeń Jedi - zginął podczas bombardowania Coruscant
Fenn Mereel - Mandalorianin; Łowca Nagród, alor klanu Mereel - ash'amur (poległ)
Krusk Sel'thar - Bothanin; Kapitan Floty Nowej Republiki, Republic Class Star Destroyer "Invincible" - KIA
Awatar użytkownika
Fenn Mereel
Gracz
 
Posty: 577
Rejestracja: 6 Lut 2010, o 12:59
Miejscowość: Warszawa

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Escaladr » 9 Cze 2010, o 11:14

Mi na GeForce 7600GT Kotory działały w porządku. Żadnych problemow nie było :)

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Escaladr
 
Posty: 36
Rejestracja: 5 Gru 2009, o 13:33

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Peter Covell » 9 Cze 2010, o 17:25

GF 7600 to te same stery, co 8600 GT. Grałeś na aktualizowanych sterownikach (czyt. najnowszych) czy jak przyszły tak zostały?
Numer GG: 8933348
Nie pisz, jak nie masz po co. Nie pisz, żeby przypomnieć o odpisie Mistrza Gry. Nie pisz, jeśli chcesz pogadać o pogodzie.
I, na Boga, nie zawracaj dupy pytaniami "Co u Ciebie?"
Awatar użytkownika
Peter Covell
Gracz
 
Posty: 4202
Rejestracja: 27 Wrz 2008, o 15:56

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Darth Slotharius » 9 Cze 2010, o 17:32

na 9800 z najnowszymi sterownikami kotor zarówno 1 jak i 2 chodzi bez żadnych problemów
Postać główna
Image
Postacie poboczne
Image
Image
Image

Image
gg:3263951
Awatar użytkownika
Darth Slotharius
New One
 
Posty: 518
Rejestracja: 7 Gru 2008, o 20:54

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Escaladr » 9 Cze 2010, o 18:45

Peter Covell napisał(a):GF 7600 to te same stery, co 8600 GT. Grałeś na aktualizowanych sterownikach (czyt. najnowszych) czy jak przyszły tak zostały?

Chyba nowsze z neta ściągałem po reinstalu windowsa. Zawsze lepiej jest nowe wgrać z neta niż płytki. Ja osobiście nigdy nie miałem problemów z najnowszymi sterownikami i 'starszymi' gierami.
Awatar użytkownika
Escaladr
 
Posty: 36
Rejestracja: 5 Gru 2009, o 13:33

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Dorhian Q'nirr » 30 Sty 2012, o 21:36

jak nie chodzi na sevenie x64 to ludu przy instalacji prawy myszy, ->właściwości i zaznaczasz opcję "uruchom jako administrator" i jeszcze tryb zgodności na WinXP sp3 potem "zastosuj" . co dalej, patchujemy (jak trzeba to i cracka aplikujemy, nie nie popieram piractwa) a przed uruchomieniem cały folder "właściwości" odznaczamy opcję "tylko do odczytu". zastosuj, potem na pliku swkotor2.exe ta sama operacja co w instalce czyli uruchom jako admin i zgodność na winXP sp3,
co do grafiki, jak nVidia to proponuję najnowszego physicsa ściągnąć sobie, jak Radeony to najnowszy Catalyst Package, a dalej to URC moda wrzucić stąd: http://knightsoftheoldrepublic.filefron ... le/;115177
dalej jeszcze (na zaś, bo często są problemy) nar shadda fix http://knightsoftheoldrepublic.filefron ... Fix;115443
bo często jest tak, że scena z Red Eclipse się powtarza i nie można dostać się do komputera nawigacyjnego i odlecieć.
co do samych KotORów to tak, gdy są boskie! możliwość nowych styli i mocy w 2 fajna, choć jakby mniej wątków było, za to osobiście mój The Exile był bardziej wyexpiony niż gł bohater jedynki lol, no i możliwość modyfikowania broni w większym zakresie, celowniki, emitery itp, nawet tworzenie takich rzeczy przy odpowiedniej wiedzy, gra jest po prostu boska i polecam, szkoda tylko że TOR (jako kontynuacja fabuły) jest mmo na abo, powinni wersję SP zrobić a potem dać MMO

p.s mój sprzęt to Asus K52Ju, Win7 x64, AMD Radeon HD 6370M i mi śmiga świetnie... choć przez sam fakt, że gra nie jest dostosowana na ten system(kotor1 też) to polecam mieć jakąś aplikację w tle uruchomioną, czasem jest tak, że przy ładowaniu save'a czy nawet na starcie mamy czarny ekran, nie panikujmy, starczy wcisnąć kombinację alt+tab i żeby wejść do tej drugiej aplikacji i potem znów alt+tab, żeby wrócić do ekranu kotora a postacie i wszystko inne się pojawi ;]
p.p.s wyczaiłem to jakiś czas temu grając w dwójkę, bo w jedynce mi tak się nie działo po ostatnim formacie pc
Awatar użytkownika
Dorhian Q'nirr
New One
 
Posty: 225
Rejestracja: 20 Sie 2010, o 02:09

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez David Turoug » 9 Mar 2015, o 23:28

Temat był nie ruszany przez ponad 3 lata, ale myślę, że warto go odkurzyć. Niestety nie doczekaliśmy się KOTORa III, który w pewnym okresie był zapowiadany, a następnie uznano, że TOR poniekąd będzie nieoficjalną trójką.

Dzisiaj przeczytałem newsa, że od jutra (10.03) w miesięczniku CD-Action wydana będzie pełna wersja KOTORa II! ;) Całość bodajże za niecałe 16 zł (nie jestem pewien, bo od około 12 lat nie kupuję regularnie tego czasopisma, a ostatnie kupiłem chyba z dwa lata temu). Spolszczenia ponoć nie będzie, ale kojarzę że z neta za jakieś 2,44 albo 3 zł ściągnąłem sobie fanowskie przedsięwzięcie. Nie mniej coś innego jest wartego uwagi! Otóż na płytce mają być mody w tym "restoration mode", który przywraca te elementy, których LucasArts nie zdążyła skończyć, ze względu na pośpiech z wydaniem "The Sith Lords". Jeżeli o mnie chodzi, to chyba się skuszę i odświeżę sobie dwójeczkę KOTORka, a przy okazji poznam coś nowego (bo wcześniej nie grałem z żadnymi modami).

Ps. W sumie to kiedyś wgrałem mod do jedynki, który odblokowywał Yavin, ale modyfikacja była mocno niestabilna.
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Gracz
 
Posty: 4961
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Ostap Bender » 10 Mar 2015, o 00:29

Moim skromnym zdaniem TOR jako trójka kompletnie się nie sprawdza. Ogólnie wątki kotorowskie wpleciono tam jakby na siłę (granie na nostalgii), a sama gra równie dobrze radziłaby sobie bez nich. Psucie postaci Revana i Exile, rozpoczęte już w książce Karpyshyna, doskonale dokończono w TOR. Ale do rzeczy.

Ogólnie rzecz biorąc, święto! KotOR 2 zawsze na propsie. :mrgreen: Chyba że ktoś zainwestował w niedawne Humble Bundle...
Image
GG: 52637894
Awatar użytkownika
Ostap Bender
Gracz
 
Posty: 106
Rejestracja: 6 Paź 2014, o 10:48
Miejscowość: Krosno

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez David Turoug » 11 Mar 2015, o 23:59

Dzisiaj nabyłem Cd-Action z KOTORem II. Znalazłem też w swoim starym notatniku kod na spolszczenie, więc troszkę sobie grę odświeżyłem. Wgrałem też dwa mody (z czterech dostępnych na płytce): pierwszy to "The Sith Lords Restored Content Mod", a drugi to jego rozwinięcie "M4-78EP" (ten dodaje tytułową planetę, gdzie jest siedem lokacji i według CDA dodaje ok 2 godzin rozgrywki). Dwie pozostałe modyfikacje, z których na razie nie skorzystałem poprawiają i dodają jakieś bronie :)

Prawdę mówiąc, chyba po raz pierwszy, gram kobietą w tym KOTORze, więc zobaczę jaka jest w pełni kanoniczna akcja ;) Co prawda grafika w porównaniu z dzisiejszym grami jest jaka jest, ale akurat bez problemów mogę odpalić gierkę na moim wysłużonym Samsungu RV520 :D Ktoś jeszcze się skusił na pozyskanie oryginału za 15,99?
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Gracz
 
Posty: 4961
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Rafael Rexwent » 12 Mar 2015, o 11:25

David Turoug napisał(a):Dzisiaj nabyłem Cd-Action z KOTORem II. Znalazłem też w swoim starym notatniku kod na spolszczenie, więc troszkę sobie grę odświeżyłem. Wgrałem też dwa mody (z czterech dostępnych na płytce): pierwszy to "The Sith Lords Restored Content Mod", a drugi to jego rozwinięcie "M4-78EP" (ten dodaje tytułową planetę, gdzie jest siedem lokacji i według CDA dodaje ok 2 godzin rozgrywki). Dwie pozostałe modyfikacje, z których na razie nie skorzystałem poprawiają i dodają jakieś bronie :)


Ty też??? Nie tylko widać ja, kupuję CDA :D Gierka nie mniej zainstalowana, czeka na odpalenie. Ale dopiero po przejściu Risena II: Mroczne Wody( też z CDA). :lol:
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi

"If you do not fight now, then when will you?" ~ Type-005
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 287
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Oto'reekh » 14 Mar 2015, o 05:58

To w CDA to wersja tylko nośnikowa czy z kluczem na steam ?
Image
Image
GG: 447116
Awatar użytkownika
Oto'reekh
Gracz
 
Posty: 2705
Rejestracja: 3 Gru 2008, o 15:40

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez BE3R » 16 Mar 2015, o 19:58

Kupiłem CDA

Jak bym nie odpisywał

Wińcie Dave'a
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1623
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez David Turoug » 22 Mar 2015, o 13:12

Kurcze, nie mam dużo czasu na grę, ale tak sobie zbieram te minuty, jestem na Onderonie i tu pojawia się problem natury technicznej. Otóż po rozmowie z Rikkenem, mam zebrać dowody by uniewinnić gościa z aresztu. W tym celu trzeba udać się do lokalnej kantyny i tutaj bach... Pojawia się ekran ładowania i dupa. Ktoś ma podobny kłopot?
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Gracz
 
Posty: 4961
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez David Turoug » 3 Kwi 2015, o 17:42

Powyższy problem rozwiązało... pozbycie się Krei z teamu :D

Sorry za dubla, ale mam ważne info dla grających w KOTORa II spolszczonego z CD-Action. Na Korriban może pojawić się błąd, gdy odnajdziemy Lonnę Vash i gdy będziemy próbować skorzystać z terminala:
"CONVERSATION ERROR:LAST CONVERSATION NODE CONTAINS EITHER AN END NODE OR CONTINUE NODE. PLEASE CONTACT A DESIGNER!"

Niestety w tym wypadku trzeba zrobić sobie save'a i odpalić grę w angielskiej wersji językowej i skorzystać z terminala. Po tym, można z powrotem zapisać i wrócić na język polski.

Po tym jak już ogarniemy Telos, Dantooine, Nar Shaddaa i Korriban, będziemy mogli pogadać z T3-M4 na Mrocznym Jastrzębiu. Niestety może się pojawić błąd jak wyżej i trzeba wykonać ten sam manewr. Po rozmowie w koordynatach pojawi nam się możliwość lot na planetę M4-78. Kolejnym minusem jest to, że owa lokacja jest dostępna tylko po angielsku. Jeżeli będziemy grali tam w polskiej wersji językowej, to nie zobaczymy żadnych dialogów.
Jestem właśnie teraz na tej planecie, ale bez problemu można sobie ogarnąć to po angielsku. ;) Tyle ode mnie. Enjoy.

Ps. BEER jak Ci idzie?
Image
Awatar użytkownika
David Turoug
Gracz
 
Posty: 4961
Rejestracja: 28 Wrz 2008, o 01:25

Re: Knights Of The Old Republic I i II

Postprzez Rafael Rexwent » 13 Sie 2015, o 16:42

Skończyłem KOTORa II i kiedy pojawiły się napisy końcowe i w głośnikach zaczęły lecieć tytułowe fanfary to aż się mi smutno zrobiło, że...to już koniec.
Chcę KOTORa III!!!
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi

"If you do not fight now, then when will you?" ~ Type-005
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 287
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Poprzednia

Wróć do Gry