Content

Gry

Star Wars Battlefront II (od EA)

Star Wars Battlefront II (od EA)

Postprzez Opliko » 15 Kwi 2017, o 22:02

Właśnie pojawił się zwiastun nowego Battlefronta:


Pierwsze podejście EA było raczej średnie. Z jednej strony sama rozgrywka była oceniana raczej pozytywnie i grafika była piękna, ale z drugiej gra miała straszne braki względem poprzednika. Nie było ani kampanii dla pojedynczego gracza, ani nawet bitew w kosmosie (no dobra - niby te ostatnie dodano w dlc Death Star). A do tego gra wydawała się niepełna bez dodatków...

Po zapowiedzi kontynuacji mam wrażenie że tamta gra była tylko testem, a "dwójka" to dopiero gotowy produkt. Nie tylko pojawi się kampania - która dodatkowo opowie historię z perspektywy żołnierza Imperium (a dokładniej Inferno Squad który wkrótce otrzyma swoją książkę), ale także bitwy kosmiczne oraz mapy i postaci z różnych okresów (a nie tylko z czasów Galaktycznej Wojny Domowej). Czyli w sumie mamy dokładnie to samo co w starym Battlefroncie II, tyle że z lepszą grafiką i Disneyowskim kanonem :D
Image
"the Imperial Senate actually made decisions once in a while. See? History isn’t repeating itself after all" - przemyślenia Lei o senacie Nowej Republiki (Star Wars: Bloodline)
Awatar użytkownika
Opliko
Gracz
 
Posty: 104
Rejestracja: 22 Cze 2016, o 13:59

Re: Star Wars Battlefront II (od EA)

Postprzez Rafael Rexwent » 20 Sie 2017, o 11:17

Coś prosto z pieca (cieplutkie):
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 270
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Star Wars Battlefront II (od EA)

Postprzez Opliko » 4 Gru 2017, o 18:47

No to jakiś czas temu gra wyszła. I nie jest dobrze... Chyba cieszę się, że nie kupiłem. A więc to jest bazowane tylko na informacjach, które znalazłem w sieci. Jakby co, będą tu spoilery.
Po pierwsze: mikrotransakcje. Tutaj musiał nawet interweniować Disney i tymczasowo zniknęły z gry. Ale wciąż - mogą wrócić. A czas wymagany na odblokowanie różnych rzeczy jest zbyt długi, tym bardziej że gra nagradza za... czas spędzony w meczu. A nie to jak się grało. To spowodowało, że gracze by zbierać kredyty są po prostu afk...
Drugą rzeczą jest kampania. Można było się spodziewać, że w pewnym momencie w grze Inferno Squad przejdzie do Rebelii, ale przechodzą jakoś w 4 misji! I to nie dlatego, że niszczą planetę z której pochodzi. A dlatego, że nie udało im się uratować jakiś 4 osób...
Do tego cała historia ponoć jest niezbyt zgrabna - brak rozwoju postaci, a wątek romantyczny ma tylko możliwe rozpoczęcie i zakończenie (tzn. ponoć przez całą grę nie widać, że ma w ogóle być, aż do momentu gdy całują się po wygranej...).
Do tego podobno zbyt mało tu... głównych bohaterów. Gra zbyt często przełącza się na najbardziej znane postaci, jak Luke, Han, Leia, czy Lando. Dlaczego? Najwyraźniej ktoś uznał, że to się lepiej sprzeda, albo coś. Ogólnie cała kampania podobno wygląda raczej jakby przy pisarzach stał gość z listą dobrze sprzedających się rzeczy. Zresztą jest kilka rzeczy wskazujących na zmiany, jak choćby początkowy marketing. Pierwszy trailer ma ponoć moment z końca gry w którym statek drużyny Inferno jest wciąż w swojej imperialnej wersji. W grze na tym etapie już dawno został zmodyfikowany przez Rebeliantów. Wygląda na to, że początkowym zamysłem rzeczywiście była historia Imperialna.
Ale za to przynajmniej gameplay jest ponoć świetny. Szczególnie walki kosmiczne. Nie wspominając o grafice.
Image
"the Imperial Senate actually made decisions once in a while. See? History isn’t repeating itself after all" - przemyślenia Lei o senacie Nowej Republiki (Star Wars: Bloodline)
Awatar użytkownika
Opliko
Gracz
 
Posty: 104
Rejestracja: 22 Cze 2016, o 13:59


Wróć do Gry