Content

Karty odrzucone

Enjo Gras

Enjo Gras

Postprzez Throul » 18 Lut 2016, o 22:19

Name: Throul
Email Address: micosw@gmail.com
IP: 31.61.140.97
Date: Thursday 18-Feb-16 20:19:07 GMT
Subject: Enjo Gras

Has entered the following message into the contact form:
1. Nazwa postaci: Enjo Gras

2. Rasa: Hutt

3. Profesja:Jedi

4. Data i miejsce urodzenia: 92 BBY. Na Nal Hutta

5. Usposobienie (ukryte przed resztą graczy): : Z pozoru powolny, wiecznie zmęczony i ospały. To jednak tylko pozory bo ten hutt posiada bystry umysł i zaskakującą jak na swoją rasę szybkość. Owszem potrafi być opryskliwy i wredny, nawet nader często co objawia się mówieniem wyłącznie w swoim ojczystym języku. Przeważnie jednak jest spokojny choć nie grzeszy nadmierną cierpliwością. Przyjaciół traktuje z należytym szacunkiem lecz zdarza mu się wtrącać niewybredne żarty. Dla mistrzów ma szacunek absolutny i dba żeby nie wymknelo się z jego paszczy niepotrzebne słowo. Nie mówi zbyt wiele. Lubi czasem odpowiedzieć zagadka lub pytaniem na czyjeś pytania. No i najgorsza z jego wad: ma sentencje chyba na każdą okazję jak mistrz Yoda. Niektórzy nawet sądzą, że konkuruje z Yodą w tym temacie.

6. Wygląd:Jak każda istota tej rasy ma tłuste ciało z mięsistym ogonem i małymi rączkami.jego skóra jest żółta na brzuchu a Zielona na grzbiecie. Dwa wylupiaste pomarańczowe oczy patrzą na świat zpod przymruzonych powiek co sprawia wrazenie, ze Enjo zaraz uśnie. Nic bardziej mylnego. Ten hutt tylko udaje, choć nieliczni o tym wiedzą. Cala reszta jest przekonana że Enjo albo spi albo jest bliski spania. Ma twardą skórę, zdolną do ochrony przed wysoką temperaturą czy działaniem środków chemicznych. Jego male i nieporadnie wygladaja e rączki może i wyglądają żałośnie śmiesznie. I tu kolejne pomyłka. Świetlny miecz lub techniki mocy se w tych teczkach bardzo niebezpieczne dla nic nie oczekujacego przeciwnika.

7. Umiejętności (ukryte przed resztą graczy):
Walka świetlnym mieczem - poziom średni
Techniki mocy - poziom mistrzowski
Handel (nie zawsze legalny) - poziom zaawansowany
Dyplomacja - poziom zaawansowany
Pilotowanie - poziom podstawowy

8. Ekwipunek (ukryte przed resztą graczy):
świetlny miecz o niebieskim ostrzu

9. Widoczny ekwipunek:
pas z saszetkami i fiolkami

10. Majątek (ukryte przed resztą graczy): udziały w kartelu huttów.

11. Historia (ukryte przed resztą graczy):Urodzony 92 BBY. Na Nal Hutta w klanie Desilijic Tiure. Pierwsze 50 lat spędził w torbie matki jak każdy przedstawiciel tej rasy. Dopiero po opuszczeniu jej zaczęło się jego prawdziwe życie. Nauka jaka pobierał u rodziców szła zaskakująco szybko. W roku 45 BBY zaczął zdradzać swą czułość na Moc. Jego dziwne niekiedy prorocze sny były zastanawiające. Skontaktowano się w tajemnicy przed innymi klanami ze świątynią jedi. Wysłannik przybył, owszem pełen wątpliwości jednak testy jakie wykonał przekonały go, że ten hutt jest czuły na moc. W sekrecie zebrano go do świątyni zaś innym klanom mówiono ze został wysłany do rodziny na Nar Shaddaa gdzie miał podjąć dalsze wzmożoną naukę. Nikt nie protestował i się nie dziwił. Czasem tak robiono by pozbyć się niepokornego potomstwa. W świątyni Enjo długo nie mógł znaleźć sobie przyjaciół. Było to spowodowane jego innością. Czas jaki mógł poświęcić na więzi przyjaźni spędzał w bibliotece chlonąc wiedzę niczym gąbka. Dzięki temu podczas zajęć błyszczał wiedzą z różnych dziedzin. Specjalizowal się jednak jak wiadomo w zwyczajach i zachowaniach huttów. Ten pęd do wiedzy zwrócił na niego uwagę starej mistrzyni Loonie Van Right. Ta, 43 BBY wzięła go pod swoje skrzydła jako padawana. Loona może nie była mistrzynią miecza, lecz w technikach mocy się specjalizowała. Enjo, jako iż miał małe rączki z całą pewnością nie zostałby świetnym fechmistrzem. Jego umysł był największym skarbem. Wiedza i wszelakie ploteczki urządzili sobie w jego głowie przytulny magazyn. Po latach potrafil przytoczyć słowo w słowo jakąś rozmowę lub sytuację. Nauka pod jej opieką trwała do 38 BBY. Tego roku mistrzyni Polna połączyła się z mocą podczas snu. Jej padawan został sam. Nie na długo jednak. Rada jak to rada zrobiła długie i koszmarnie nudne posiedzenie podczas którego wyłoniono dla Enjo nowego mistrza. Tym mistrzem był Cyrrus. Cyrrus był młodszy od Loony, więc miał odmienne podejście do nauki technik związanych z mocą. Jego priorytetem była równowaga pomiędzy mieczem a technikami, czego uczył swojego nowego padawana sarkajac przy każdej okazji ze mu się taki podły uczeń trafił. Enjo starał się z całych sił opanować walkę mieczem jednak nie szło mu to najlepiej. W końcu czegoś się tam nauczył i przy okazji zanotował swój pierwszy miecz. Po kolejnych kilku latach Cyrrus jak i rada zgodzili się co do faktu iż Enjo jest gotów na próby. Te byly dla niego bardzo ciężkie. Zmęczony psychicznie i fizycznie ukończył je jednak stając się pełnoprawnym jedi. By uczcić ten fakt hutt zrobił nowy miecz Stary oddając w depozyt zbrojmistrzowi. Rękojeść nowego miecza była nieco odmienna od tradycyjnej. Była bowiem połączeniem drewna i skóry co sprawiało, ze miecz nie rzucał się tak w oczy.

Image

W środku oczywiście znajdowało się wszystko to, co znajdować się powinno. Mistrz Cyrrus widząc ten miecz z początku śmiał się uważając że takie połączenie nie zda egzaminu. Podczas treningowej walki przekonał się jednak o swej pomyłce. Początkowy okres bycia jedi był dla Enjo niepewny. Czuł jakby zaraz mogl utracić to co zyskał. Jednak rada zaczęła mu zlecać misję z których się wywiazywal a raporty jakie składał były koszmarem dla członków rady. Opisane w nich było wszystko z najdrobniejszych detalami. Zlecali mu więc misje ostrożnie i z wyczuciem wiedząc że kolejny raport to będzie długi elaborat przez który trzeba będzie przebrnąć. Rozkaz 66 zastał Enjo na Nal Hutta, gdzie miał za zadanie dogadać się z huttami. Wieści o pogromie pośród jedi były zaskakujące. Niemal nikt nie ocalał. Nikt nie powiadomił go o punkcie zgodnym toteż został wśród huttów gdzie rozwijał umiejętności handlowe. Te wraz z umiejętnościami dyplomatycznimi przez lata spędzone na Nal Hutta zwróciły na niego uwagę karteli, które widząc zdolnego potencjalbego pracownika po cichu zaczęły go sprawdzać. Nie było się jednak do czego przyczepić bowiem hutt podczas swych treningów z mocą zachowywał szczególną ostrożność nie tyle w obawie przed huttami lecz przed ścigającą mocowładnych rozszalałą inkwizycją. Testy huttów wypadły na tyle pomyślnie, że któregoś dnia wysłali do Enjo swojego wysłannika by ten zwerbował hutta do kartelu. Rozmowa okazała się mieć wynik z goła inny bowiem to Enjo przekonał emisariusza by nie tyle do niego przystał co wyjawił podstawowe informacje na temat karteli i układu sił w tym regionie. Kolejnym krokiem było nakłonienie do wyjawienia bardziej szczegółowych informacji po otrzymaniu których Hutt miał już jasny i klarowny obraz sytuacji. Przystąpił więc do współpracy z kartelem, lecz nie mieszał się jeszcze do ich ciemnych interesów, których zdawał się nie zauważać. Bardzo aktywnie za to grał na giełdzie co szybko przyniosło oczekiwane rezultaty w postaci strumienia kredytķów nie tylko dla kartelu ale i dla niego bowiem kartel nie skąpił zdolnemu pracownikowi gratyfikacji. Nikt z kartelu nie wiedział, że swoje pieniądze również zainwestował potrajając swój zysk. Kiedy złoty okres giełdy się skończył wycofał kapitał kartelu i swój zamierzając zainwestować w handelek bronią. Nowe ataki na Imperium ułatwiły mu zadanie lecz podczas jednej z transakcji został nakryty przez kwrtel, który nie zlikwidował go a pochwalił za przetsiębiorczość. Pieniądze kartelu jakue przechodziły przez ręce Enjo były coraz większe jak również sukcesywnie rosło zaufanie jakim go darzono, bowiem rozliczaĺ się z operacji nader skrupulatnie. Mówiono o nim Złotoręki bowiem za jaki interes w handku się nie wziął ten szybko przynosił zyski. Kartel w podarku dał mu nieco stary statek Nu-class Attack Shuttle, który Enjo ochrzcił " Wiosenna Jutrzenka". Mając statek i pewną niezależność mógł odwiedzać inne planety w misjach handlowych. Po jakimś czasie kartel zadecydował się dać Enjo udział w zyskacb dzięki czemu zyskał prestiż i jeszcze większą wolność.

12. Plotki:

KARTA STATKU (opcjonalna):

Nazwa statku"Wiosenna Jutrzenka"

grafika

Informacje ogólne

Właściciel: Enjo Gras
Producent: Cygnus Spaceworks
Model: Nu-class Attack Shuttle 1
Klasa: Kanonierka
Orientacyjna cena: Szacowana cena statku w aktualnym momencie. Bazowana na źródłach oraz po prostu zdrowym rozsądku. Należy brać pod uwagę skoki wartości jednostki w związku z wprowadzonymi modyfikacjami. Zauważmy, że opisywane statki raczej nie są fabrycznie nowe, więc ich cena z reguły będzie wynosiła dużo mniej niż nowej jednostki.
Opis: Krótka historia statku i jego użytkowania, przybliżenie w jaki sposób wszedł w posiadanie danej osoby, jakie przygody ma za sobą. Ewentualny opis, gdzie się aktualnie znajduje, jeśli został porzucony. Zainteresowani mogą rozwinąć kwestie techniczne takie jak manewrowowość jednostki, jej wady i zalety. Tutaj też można zaznaczyć, czym się jednostka różni od modelu seryjnego.

Informacje techniczne

Wielkość: Długość, wysokość, szerokość.
Napęd: Typ napędu (jonowy, repulsorowy, niestandardowy) oraz ewentualnie liczba silników. Jeśli znamy producenta - tym lepiej. Punkt ten może sprawiać problemy. Jeśli źródła nie dają jasnych informacji, wystarczy ogólny wpis "napęd jonowy".
Prędkość w atmosferze: Prędkość, jaką statek jest w stanie rozwinąć w atmosferze. Niektóre jednostki nie nadają się do lotów atmosferycznych.
Hipernapęd (zapasowy): Klasa hipernapędu (w nawiasie klasa zapasowego, jeśli ma).
Załoga (minimalna) Maksymalna liczebność załogi (w nawiasie minimalna do obsługi statku). Można uwzględnić konkretne stanowiska jak: strzelcy, ko-piloci, mechanicy.
Pasażerowie: Liczba miejsc pasażerskich. Niezależna od liczby załogantów.
Ładowność: Liczona w tonach metrycznych.
Uzbrojenie i osłony:
- Od myślników: tarcze, uzbrojenie (działka, wieżyczki, wyrzutnie), grubość kadłuba, specjalny pancerz lub kształt z zastosowaniem bojowym.

Informacje dodatkowe:

Stan techniczny: Uszkodzony, w pełni sprawny, wrak, zdatny do użytku, fabrycznie nowy.
Kody identyfikacyjne: Czy posiada legalne kody, czy jest legalny/poszukiwany, czy ma zezwolenie na broń.
Modyfikacje i moduły dodatkowe:
- Od myślników: ulepszony navicomp, systemy zabezpieczeń, dodatkowe sensory, pokładowa sztuczna inteligencja, aktywne bądź pasywne systemy maskujące, niestandardowe udogodnienia. Słowem - sprzęt nietypowy. Tutaj również należy wymienić wszystkie modyfikacje właściciela niestosowane w fabrycznym modelu seryjnym.

Ładunek, hangary i droidy:
- Unikatowe wyposażenie lub ładunek, zawartość hangarów i droidy na statku.
Awatar użytkownika
Throul
New One
 
Posty: 13
Rejestracja: 7 Gru 2012, o 23:02

Re: Enjo Gras

Postprzez Kelan Navarr » 20 Lut 2016, o 01:59

Z minimalnymi zmianami fabularnymi całość skopiowana z http://www.swewok2.pun.pl/viewtopic.php?id=738 i fabularnie nijak ma się do wydarzeń na Mgławicy.
Image
Awatar użytkownika
Kelan Navarr
Administrator
 
Posty: 2235
Rejestracja: 28 Gru 2008, o 00:13


Wróć do Karty odrzucone