Content

Questy Retrospekcyjne

Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Image

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Rafael Rexwent » 9 Kwi 2017, o 18:42

Durge? Znooowu... już raz z Indykiem mieliśmy z nim przeprawę, która się nigdy nie rozstrzygnęła. Ciekawe czy przeżyłby ten pocisk z wyrzutni na klatę :P
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 282
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Sskirt » 9 Kwi 2017, o 18:45

Zarzuć linkiem, jeśli możesz.
Image
Awatar użytkownika
Sskirt
Gracz
 
Posty: 112
Rejestracja: 3 Sie 2016, o 21:59
Miejscowość: Września

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez BE3R » 9 Kwi 2017, o 19:21

i znowu repy dostaną pierdliard posiłków, brawo Bzyczek..
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1587
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez BZHYDACK » 9 Kwi 2017, o 19:25

Sama obecność Anakina powinna być uznawana za dodatkową armię. Czy to źle, że chcę kogoś kto go wyrówna?
Image

GG 31165496
Awatar użytkownika
BZHYDACK
Gracz
 
Posty: 178
Rejestracja: 18 Sty 2016, o 12:29

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez BE3R » 9 Kwi 2017, o 19:26

Źle że Skirrt będzie to kontrował w DLC.
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1587
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Aleraa Rev » 9 Kwi 2017, o 19:48

A Durge za 3 armię.
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 119
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Caleb Quade » 14 Kwi 2017, o 23:40

Odstępuję od udziału w sesji. Nie wyrobię z czasem.
Image
Image
Awatar użytkownika
Caleb Quade
Gracz
 
Posty: 338
Rejestracja: 31 Gru 2012, o 00:10
Miejscowość: Kielce

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Sskirt » 7 Maj 2017, o 17:03

Post podsumowujący(tzw. patch zbiorczy)

Stan sił zbrojnych
unieważnia wszelkie poprzednie informacje o siłach zbrojnych

Konfederacja Niezależnych Systemów
Siły Porsa Tonitha
- około 1 050 000 droidów bojowych B1(nie licząc droidów obsługi floty)
- około 50 000 droidów B2
- około 10 000 droidek
- 4 droidy IG-100 MagnaGuard
- 1200 droidów-pajęczaków OG-9
- 4800 minidroidów-pająków DSD1
- 1 czołg AAT
- ponad 500 droidów-czołgów typu NR-N99 Persuader(pełzaki)
- oddział najemników(w tym Gamorreanie)
- śmigacze typu Z-74 dla oddziału najemników z lekkim zapasem
- naziemne poczwórne wieżyczki laserowe(przeciwlotnicze)
- naziemne działa jonowe (przeciwlotnicze)
- inna ciężka artyleria przeciwlotnicza
- naziemna ciężka artyleria, przede wszystkim laserowa
- 4800 myśliwców typu Tri
- 400 bombowców typu Hyena
- liczne barki desantowe C-9979
- 73 fregat typu Munificent
- 2 pancerniki typu Lucrehulk
- 46 niszczycieli typu Recusant
- 2 krążowniki typu Providence
- 2 załadowane okręty desantowe typu Diamond
- 50 statków abordażowych typu Droch
- 20 kanonierek HMP

Posiłki
- około 600 000 droidów bojowych B1(nie licząc droidów obsługi floty)
- około 35 000 droidów B2
- około 6 000 droidek
- 3000 myśliwców typu Tri
- naziemna ciężka artyleria, przede wszystkim laserowa
- duża grupa droidów-czołgów typu NR-N99 Persuader(pełzaki)
- liczne barki desantowe C-9979
- 85 fregat typu Munificent
- 61 niszczyciele typu Recusant
- krążownik typu Providence


Siły Zozridora Slayka
- koło 65 000 Synów i Cór Wolności(doborowa jednostka z bardzo wysoką inicjatywą indywidualną i moralami)
- batalion samobieżnych ciężkich moździerzy, strzelających jednotonowymi głowicami(nie jądrowymi)
- liczne opancerzone pojazdy
- ciężka artyleria, głównie laserowa
- zmodyfikowane cywilne śmigacze
- dwukadłubowe wojskowe statki atmosferyczne Bespin Motors Storm IV
- 214 myśliwców Z-95
- 300 myśliwców CloakShape
- 300 myśliwców R-41
- 162 lekkie statki typu Phoenix Hawk
- 56 koreliańskich korwet typu CR-90 z dodatkowym uzbrojeniem
- 660 desantowców CR25
- 16 drednaughtów w różnych konfiguracjach
- 26 lekkich krążowników typu Carrack
- 46 korwet typu Marauder
- kanonierki


Republika Galaktyczna
Garnizon na planecie Presitlyn
- około 20 000 żołnierzy klonów
- zmodyfikowane cywilne śmigacze
- 50 HAVw A6 Juggernaut
- 50 AT-TE
- ciężka artyleria, głównie laserowa
- klucz myśliwców T-19


Potencjalne posiłki
- około 50 klonów komandosów w katarneńskich zbrojach typu 3
- około 30 000 żołnierzy klonów
- ciężka artyleria, głównie laserowa
- ciężki sprzęt naziemny do wyboru przez dowódcę
- myśliwce Delta 7
- siły kosmiczne do wyboru przez dowódcę, będzie mógł wybrać tyle, ile według niego wystarczy do pokonania sił Separatystów w powietrzu


Każda z tych armii posiada silny batalion inżynieryjski o wielkości wprost proporcjonalnej do wielkości armii.

Uwaga, zestaw avatarów niskiej jakości
https://drive.google.com/open?id=0B7Lgx ... jFTcUw2VHM
Sorry Opliko, może coś dla ciebie jeszcze znajdę


Komunikat
Proszę Tonitha i Zozridora o opisanie ułożenia swoich flot na ptiv, dla uproszczenia planeta z atmosferą to kula o promieniu 130 km. Miejsce Centrum na tej ilustracji, oznaczone czarną kropką(niewyskalowaną):
https://drive.google.com/open?id=0B7Lgx ... DhVUXhBWXM
Szczęśliwy będę, jak dostanę współrzędne statków w układzie współrzędnych trójwymiarowym z jednostką co 1 km. Dla Tonitha centrum układu współrzędnych(punkt 0.0.0) może być najwyższy punkt atmosfery Praesitlynu, bezpośrednio nad Centrum.


EDIT:
Informację o ułożeniu proszę na priv

Ktoś coś jeszcze chce, dopóki post fabularny nie porusza kwestii liczbowych?
Image
Awatar użytkownika
Sskirt
Gracz
 
Posty: 112
Rejestracja: 3 Sie 2016, o 21:59
Miejscowość: Września

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Aleraa Rev » 7 Maj 2017, o 18:19

Tak. Właśnie sobie zdałem sprawę, że te 30000 klonów to tyle, co kot napłakał. Nie chodziło o 30000 jednostek klonów (czyli batalionów?
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 119
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez BE3R » 7 Maj 2017, o 22:03

z przykrością informuję że tylu to przez całą wojnę nie mieli :D
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1587
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Aleraa Rev » 8 Maj 2017, o 07:04

Blaszak.... Jeśli brać pod uwagę wersję taką normalną, to cały WAR miał nawet mniej niż 6000000 żołnierzy, czyli w cholerę mało na całą galaktykę. Średnio 3 żołnierzy na jeden zamieszkany świat Galaktyki. Ale jeśli założyć, że jednostka była to batalion klonów, wtedy liczby stają się realniejsze.
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 119
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Sskirt » 8 Maj 2017, o 08:46

1. Nie dam Ci 20 mln klonów, a tak by wychodziło z liczenia batalion zamiast żołnierza.
2. Tak na dobrą sprawę to jest tam was w ciul dużo jak na liczebność sił Separatystów, nie lekceważ sił generała Slayka. W sumie to na planecie przewinie się ponad 100 tys. żołnierzy walczących z Separatystami i jeszcze dwóch Jedi, już bez nich przelicznik ilości droidów na jednego żołnierza wyniesie maks 20, a i to uwzględniając posiłki KNS, które może w ogóle się nie desantują, a bez nich przelicznik wyniesie maksymalnie 11 droidów na żołnierza piechoty.
3. Przelicznik ilości żołnierzy WAR na jeden świat jest tak niewielki, bo to nie wyglądało tak, że klony kisiły się w garnizonach, tylko bum, na planecie wylądował oddział Separatystów to zaraz wysyła się tam oddział uderzeniowy z Jedi na czele, ale po zwycięstwie on tam nie zostaje, tak wyglądały całe wojny klonów, różna była tylko odległość czasowa między pierwszym etapem a drugim.
Image
Awatar użytkownika
Sskirt
Gracz
 
Posty: 112
Rejestracja: 3 Sie 2016, o 21:59
Miejscowość: Września

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Aleraa Rev » 8 Maj 2017, o 08:55

20 do jednego to uczciwie. Zwłaszcza dla WAR-u. Nie było pytania. Są spore szanse. Nie było mojej prośby.
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 119
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Rafael Rexwent » 8 Maj 2017, o 12:12

Zauważmy też uczciwy stosunek - Azure Angel II do kilku fregat Munificent :P
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 282
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Aleraa Rev » 8 Maj 2017, o 12:37

Bylebyś nie strzelał do swoich.
Image
Ilość Sprzedań w niewolę - 2
Ilość ucieczki z niewoli - 2.
Ilość wkrzonych właścicieli i oficjeli Imperium - 3.
Awatar użytkownika
Aleraa Rev
Gracz
 
Posty: 119
Rejestracja: 21 Cze 2016, o 15:58
Miejscowość: Bełchatów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Sskirt » 9 Maj 2017, o 21:18

Szczegóły dotyczące okrętów
Dane dotyczące okrętów i uzbrojenia na nich pochodzą ze stoczni Sluis Van.

Nigdzie nie podawane, więc zostaną tutaj podane zasięgi uzbrojenia okrętowego(a raczej wzór na nie, w miejsce x podstawcie moc działa, wynik w km, zaokrąglamy zgodnie z logiką do jedności).
- dla turbolaserów x/8
- dla działek laserowych x/10
- dla dział jonowych x/2

Prędkości w kosmosie to iloczyn wartości podawanej na Sluis Van i liczby 250. Wynik w km/h(bez brania pod uwagę hipernapędu).

Kliknij, aby zobaczyć wiadomość od Mistrza Gry
Image
Awatar użytkownika
Sskirt
Gracz
 
Posty: 112
Rejestracja: 3 Sie 2016, o 21:59
Miejscowość: Września

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Sskirt » 10 Maj 2017, o 16:00

Co by nie było rozbieżności, to pragnę zwrócić uwagę, że akcja naszej bitwy dzieje się w 30 miesiącu po pierwszej bitwie o Geonosis, nieważne jak koliduje to z innymi wydarzeniami.
Image
Awatar użytkownika
Sskirt
Gracz
 
Posty: 112
Rejestracja: 3 Sie 2016, o 21:59
Miejscowość: Września

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez BE3R » 14 Maj 2017, o 10:25

Ponieważ przeczytałem jeszcze raz posta wprowadzającego tym razem na zimno i ze zrozumieniem mam parę pytań technicznych do przebiegu rozgrywki. Z racji leninstwa przeklejam checkliste zrobioną do systemu, są skróty myślowe ale powinno być zrozumiałe.

MAPA
SYSTEM PRZELICZANIA
ŻETONY
CZAS NA NAPISANIE TURY

1. Czy siły mają być zbalansowane
2. Czy balans będzie przez siłę jednostek czy liczbę
3. Maksymalna ilość jednostek na bitwę
4. Jaka skala walk myśliwskich pojedyncze/eskadry
5. Jaki system obliczania walk myśliwskich ocena/liczby

6. Jak siła ognia jednostek działa na pancerz/tarcze
7. Pieprzone Jony działanie
8. Czy jest regeneracja uszkodzeń w walce
9. Czy są podsystemy okrętów
10. Jak działa obrona Plot

11. Zasięgi ognia
12. Kąty ostrzału
13. Zagrywki niestandardowe graczy (samobój)
14. Kill ratio w walkach myśliwskich
15. Kill ratio Plot

16. Szybkość jednostek
17. zwrotność jednostek
18. Zasięg/czas lotu myśliwców i bombowców
19. Zasady specjalne
20. Odporność na graczy

Dlaczego przeklejam pytania?

Bo jak zobaczyłem informację o dwucyfrowej liczbie zestrzeleń Tri przez parę (2) torrentów to mój wewnętrzny troll pobiegł po popcorn.
<papug> nie pobiegłem po nic, stały obok.

Zamierzam więc wyciągnąć jak najwięcej wniosków z Twojego prowadzenia, i każda informacja jest dla mnie bardzo cenna. Nie traktuj tego jak nabijanie się, po prostu uważam że jesteś gościem który nie wie że czegoś nie da się zrobić więc to zrobi.
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1587
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Sskirt » 22 Maj 2017, o 22:13

Ze względu na swoje lenistwo przyklejam Twoja listę, do której się ustosunkuję.

MAPA
Mam i będę udostępniał co ważniejsze rzeczy
SYSTEM PRZELICZANIA
ŻETONY
Tego nie rozumiem.
CZAS NA NAPISANIE TURY
Pewnie ze 2 tygodnie, ale zależy to od konkretnej sytuacji.

1. Czy siły mają być zbalansowane
Teoretycznie tak, pewnie będą balansowane na podstawie ilości Jedi w Armii.

2. Czy balans będzie przez siłę jednostek czy liczbę
Przez jedno i drugie(chociaż ja to raczej idę w ilość).

3. Maksymalna ilość jednostek na bitwę
Nielimitowane większe okręty, ilość jednostek jest w gruncie rzeczy nielimitowana, tylko im większa ilość jednostek(w tym myśliwców), tym dłuższy czas zbierania info na post MG.

4. Jaka skala walk myśliwskich pojedyncze/eskadry
eskadry(albo to co z nich zostanie), w przypadku Tri będą to bloki 5x5x4

5. Jaki system obliczania walk myśliwskich ocena/liczby
Na moje oko.

6. Jak siła ognia jednostek działa na pancerz/tarcze
Tarcze o takiej samej mocy mają 50% szans na zatrzymanie boltu o takiej samej wartości, oczywiście prawdopodobieństwo rośnie przy sile boltów. Tak samo to wygląda z wytrzymałością, tak więc np. pocisk o mocy 50 uderzający w tarcze o mocy 50 statku o wytrzymałości 50 ma 25% szans na przebicie się. Mimo to efekty ostrzału będą zależeć także od innych rzeczy np. kąta ostrzały, czy ostrzelanego obszaru.

7. Pieprzone Jony działanie
Wyłącza podsystemy(w tym uzbrojenie i osłony) jednostek na ostrzelanym obszarze, oczywiście tarcze mogą zmniejszyć ich osiągnięcia, a systemy można naprawić, standardowo niższa prędkość wiązki jonowej.

8. Czy jest regeneracja uszkodzeń w walce
W walce pewnie bedzię ograniczona, przez konieczność utrzymywania personelu na stanowiskach bojowych, ale możecie próbować.

9. Czy są podsystemy okrętów
Są, można w nie celować(tutaj pewnie będą duże zaokrąglenia przez braki źródłowe).

10. Jak działa obrona Plot
Im bliżej myśliwce przelatują, tym większe jest prawdopodobieństwo, że zostaną zestrzelone. Siły Separatystów i siły Republiki mają mniej więcej taką samą celność(ale przez organiczną obsługę myśliwców Republiki, skuteczność plot KNS jest mniejsza).

11. Zasięgi ognia
Już podałem.

12. Kąty ostrzału
Największa siła przebicia będzie pod kątem 90 stopni, im mniejszy będzie kąt między pociskiem, a powierzchnią, w która uderzy, tym mniej ostrzał będzie skuteczny.

13. Zagrywki niestandardowe graczy (samobój)
Pewnie będą przechodzić.

14. Kill ratio w walkach myśliwskich


15. Kill ratio Plot


16. Szybkość jednostek
Też podałem.

17. Zwrotność jednostek


18. Zasięg/czas lotu myśliwców i bombowców
Raczej nielimitowany, oprócz bombowców Hyena, które z racji podstawy będącej Sępem maja ograniczenie do 0.5 h lotu.

19. Zasady specjalne
Raczej nie przewiduję.

20. Odporność na graczy
System nie jest odporny.

Miejsca bez odpowiedzi będą brane przeze mnie na oko w trakcie rozgrywki.
Image
Awatar użytkownika
Sskirt
Gracz
 
Posty: 112
Rejestracja: 3 Sie 2016, o 21:59
Miejscowość: Września

Re: Przygotowania: Kampania na Praesitlynie

Postprzez Gveir » 13 Kwi 2018, o 00:01

Klon komandos CT-19/39 - nazywany zielonym czarnoksiężnikiem za względu na rangę sierżanta i umiejętność latania stateczkiem patrolowym. Bardzo dobry komandos, a przed wszystkim zwiadowca, niemal nie wykrywalny w nocy.


Ah, wspaniałe czasy gdy mój znajomy przeczytał ową książkę. To właśnie wtedy, wśród mojej paczki, zacząłem funkcjonować jako Green Wizard, wspomniany CT-19/39 z uwagi na zamiłowanie do wojska oraz to, że zawsze szedłem na szpicy, jako zwiad :D

Czuje się w obowiązku objąć Green Wizarda, który sam siebie nazywał Ionem.
Awatar użytkownika
Gveir
Gracz
 
Posty: 6
Rejestracja: 7 Kwi 2018, o 14:10

Poprzednia

Wróć do Questy Retrospekcyjne

cron