Content

Inne

Bajśń o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Image

Bajśń o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Mistrz Ind'yk » 13 Sty 2016, o 15:03

Pewnie lubicie bajki i baśnie, ale kiedy ostatni raz czytaliście jakąś? Może uwielbiacie klimat fantasy, więc powiedzcie, czy kiedykolwiek uratowaliście jakąś księżniczkę? A może lubicie miłość i wszelkie jej pochodne, tylko nie graliście nigdy w sesję, która byłaby właśnie o tym? To wszystko da się zmienić właśnie teraz :) .

Otwieram rekrutację do sesji pod tytułem "Bajśń o miłości", co dość konkretnie oddaje klimat przygody, która się w niej odbędzie. Grupa postaci wyruszy w pełną trudów i przeciwności podróż, by na jej końcu spotkać smoka, wieżę i ukochaną królewnę więzioną na ostatnim piętrze. W tej peregrynacji uczestniczyć będą:
- Książę - dzielny i odważny, piękny i wysoki, uzbrojony i umiejętny w mieczu.
- Grajek - wielki bard, poeta, śpiewak, gra na lirze, a więc także liryk.
- Czarownica - nie wiadomo, czy zła czy dobra, na pewno bierze udział w wyprawie z lekkiego przymusu, a poza tym ma krostę na nosie i zna kilka zaklęć. No i jest stara i zgubiła swoją miotłę.
- Koń - wierzchowiec księcia, który... mówi i to często i gęsto. Doskonała rasa, wysoki w kłębie, silny w nogach i zwichrzony w grzywie.
- Łowca - wyszedł ze swojej puszczy właśnie teraz, by wziąć udział w przygodzie. Wysoki, doświadczony, brodaty i wąsaty, bardzo uważny i szybkostrzelny z łuku.
- Czarny kot czarownicy - niby nie śmiałek, niby nie osoba, ale do drużyny wliczyć go trzeba. Nie umie mówić, ale za to potrafi miauczeć, piszczeć, mruczeć i drapać, a poza tym jest kotem czarownicy, więc musi być magiczny.

A i wszystkich w tę drogę ciągnie miłość, więc wbrew pozorom mają ze sobą coś wspólnego.

Garść przystępnych informacji dla graczy:
- Każdy gracz wybiera jedną z postaci. W przypadku dwóch osób pragnących tej samej osoby obowiązuje wybór poprzez konkurs poetycki na dowolny temat związany z tematyką sesji. Nie musimy rozdawać wszystkich postaci, 3-4 graczy wystarczy, resztę poprowadzę wedle uzupełnionego podstawowego archetypu.
- Po wybraniu postaci każdy otrzyma podstawowe informacje o jej zależnościach i przyczynie uczestnictwa. Uzupełniona będzie niewielka część archetypu, dlatego też każdy gracz będzie zobowiązany do przesłania uzupełnionej Karty Postaci postaci. Nie będzie musiała być długa, nie będzie także skomplikowana, ale dobrze by było, żeby była dość konkretna, gdyż często może zdarzyć się sytuacja, że będę musiał napisać coś za postać i będę korzystał wtedy tylko z tego, co zawarte zostało w Karcie Postaci.
- Sesja prowadzona będzie w tzw. Dniach, czyli małych przygodach, które pozwolą drużynie przygotować się na ostateczną rozgrywkę, która odbędzie się w okolicach i we wnętrzach wieży smoka. Może zdarzyć się tak, że każdy gracz będzie miał określoną liczbę odpisów do napisania podczas dnia, więc będzie trzeba cenić swoje decyzje - każdy post ponad limit będzie usuwany.
- Główny post prowadzący akcję do przodu będzie pojawiał się raz na tydzień, jednak może zdarzyć się tak, że odpiszę w czasie pomiędzy postami. Jeśli do czasu głównego posta nie pojawi się odpis którejś z postaci, będę opisywał jej reakcję na podstawie Karty Postaci.
- Klimatem sesją są wszelakie bajki i baśnie "klasyczne", czyli te odbywające się w trochę magicznym pseudośredniowieczu. Liczyć na plus będzie się także umiejętne wykorzystywanie świata i zasad w nim panujących. Dla przykładu, żeby przesunąć kamień tarasujący drogę, czasem wystarczy tylko go o to poprosić, a postać bohaterska postać umiejąca walczyć może rzucić się w tłum mniej ważnych złoczyńców, nie przejmując się jakimiś tam liczbami.
- Sesja nie będzie typową baśnią czy opowieścią w stylu fantasy, a może odbywać się trochę na poziomie metabajkowym, czyli czasem będziemy śmiali się z baśni, a czasem wykorzystywali pokrętnie ich specyfikę.
- Niemniej ratowanie królewny to poważna sprawa, tym bardziej, jeśli zaangażowana jest w to jakaś miłość, więc gramy na poważnie :) .
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Rafael Rexwent » 13 Sty 2016, o 15:59

Łowca się melduje :D
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi

"If you do not fight now, then when will you?" ~ Type-005
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 287
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez BE3R » 13 Sty 2016, o 19:56

jestem Koniem
<papug> i tak nie ruszy
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1623
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Axis » 13 Sty 2016, o 20:31

Dobra, co tam, zagram siebie... to znaczy Czarownicę.
Image
GG: 8232072
Awatar użytkownika
Axis
Gracz
 
Posty: 209
Rejestracja: 2 Gru 2011, o 11:33

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez BE3R » 13 Sty 2016, o 20:39

Axis napisał(a):Dobra, co tam, zagram siebie... to znaczy Czarownicę.


jesteś przewidywalna, ja przynajmniej jestem pięknym ogierem


Hurr hurr
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1623
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Axis » 13 Sty 2016, o 20:43

Przynajmniej będę miała najbardziej wiarygodną postać z was wszystkich :D A zamiast ogierem najpewniej będziesz osłem w masce i doklejanym na taśmę ogonem, bo Księcia nie było stać...
Image
GG: 8232072
Awatar użytkownika
Axis
Gracz
 
Posty: 209
Rejestracja: 2 Gru 2011, o 11:33

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Vestibor Rothal » 13 Sty 2016, o 20:54

Dlaczego by nie spróbować się w czymś nowym.
Zaklepuje barda.
Awatar użytkownika
Vestibor Rothal
Gracz
 
Posty: 95
Rejestracja: 8 Lis 2015, o 00:22

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Mistrz Ind'yk » 13 Sty 2016, o 22:18

Bardzo fajno, że są chęci do grania, poczekamy jeszcze chwilę, czy Oto się zdecyduje i czy nie pojawi się jeszcze ktoś, ale minimum już mamy, więc zagramy. Do piątkowej nocy powinniście dostać informacje o swoich postaciach i archetypy do wypełnienia ;) .
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Tzim A'Utapau » 13 Sty 2016, o 22:39

Gram kotem. Rasa York Chocolate. Jak napiszę posta raz na miesiąc, to wiele nie stracicie.
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1585
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Renno Tresta » 13 Sty 2016, o 22:52

Głupio tak bez Księcia, to się chętnie dorzucam.
Image
Postać archiwalna:
Renno Tresta
Awatar użytkownika
Renno Tresta
Gracz
 
Posty: 575
Rejestracja: 3 Kwi 2010, o 14:30

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Oto'reekh » 14 Sty 2016, o 01:24

Tau wybacz ale po negocjacjach na Sb biorę kota :(
Image
Image
GG: 447116
Awatar użytkownika
Oto'reekh
Gracz
 
Posty: 2705
Rejestracja: 3 Gru 2008, o 15:40

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Mistrz Ind'yk » 14 Sty 2016, o 16:28

Tau dołącza, dostaje
Błazna - królewskiego pupilka, cwaniaka, udawacza i migacza.

Jak rozumiecie, nie mogłem mu odmówić tej postaci :D . Rekrutację możemy uznać za zamkniętą i tak będzie ciekawie i ciężko. Mam nadzieję, że uda mi się Was tyle zachęcić do ciągłego grania :) .
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Axis » 14 Sty 2016, o 18:19

Skoro Oto gra mojego kota czy to oznacza, że będzie on wyglądać tak:
Image
?
Image
GG: 8232072
Awatar użytkownika
Axis
Gracz
 
Posty: 209
Rejestracja: 2 Gru 2011, o 11:33

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Oto'reekh » 14 Sty 2016, o 19:12

Chyba ty >.<
Image
Image
Image
GG: 447116
Awatar użytkownika
Oto'reekh
Gracz
 
Posty: 2705
Rejestracja: 3 Gru 2008, o 15:40

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Rafael Rexwent » 14 Sty 2016, o 19:51

Mistrz Ind'yk napisał(a):- Łowca - wyszedł ze swojej puszczy właśnie teraz, by wziąć udział w przygodzie. Wysoki, doświadczony, brodaty i wąsaty, bardzo uważny i szybkostrzelny z łuku.



Image
Taki będę? :D
Image

"Nie wahaj się powiedzieć ludziom na których ci zależy o uczuciach żywionych do nich. Bo jutro może ich tam nie być." ~ Akagi

"If you do not fight now, then when will you?" ~ Type-005
Awatar użytkownika
Rafael Rexwent
Gracz
 
Posty: 287
Rejestracja: 7 Lis 2014, o 17:01

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Axis » 14 Sty 2016, o 21:16

A ja chcę wiedźmę z klasycznej "Królewny Śnieżki". Nadaje się.

Uśmiech chłopcy :]
http://cgimg.s3.amazonaws.com/t/g77/513777/1195526_large.jpg
Image
GG: 8232072
Awatar użytkownika
Axis
Gracz
 
Posty: 209
Rejestracja: 2 Gru 2011, o 11:33

Re: Bajść o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Tzim A'Utapau » 15 Sty 2016, o 19:50

To miała być baśń... :D

Image
Image

Postacie archiwalne:
Image
Image
Tau z Lakonów - stoczniowiec, infant Fondoru
Sate Nova (ERG 1212) - imperialny gwardzista
Asa-Lung - zmiennokształtny
Korjak z Malastare - Feeorin, windykator Czarnego Słońca
Awatar użytkownika
Tzim A'Utapau
Gracz
 
Posty: 1585
Rejestracja: 4 Lis 2010, o 20:34

Re: Bajśń o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Mistrz Ind'yk » 16 Sty 2016, o 00:55

Właśnie wysłałem Wam archetypy postaci do uzupełnienia, także w pewnym sensie sesję możemy uznać za rozpoczętą. Przede wszystkim proszę Was o dyskrecję, w tej sesji wszystko może znaczyć, nie dostaliście nawet takich samych formularzy, a różnice w nich mogą także być ważne. W razie jakichkolwiek pytań, piszcie PW. Przyzwyczajajcie się też do tego, często będę podsyłał ważne informacje przez PW, czasem Wy będziecie musieli pisać do mnie. Teraz garść potrzebnych informacji:

- Na przesłanie uzupełnionych KP macie czas do środy 20.01.2016. Liczy się cała noc następująca po niej, ale oficjalnie jest to środa.
- Uprzejmie upominam, żebyście brali wszystkie zawarte punkty na strasznie poważnie. Zapomniałem dopisać, ale historię opieracie na tym, co zostało podane, a poza tym uzupełniacie wedle własnych pomysłów.
- Po tym, jak dostanę wszystkie KP uzupełnię i roześlę drugą turę informacji, które posiadają Wasze postacie.
- Mogę zdradzić już teraz, że podczas pierwszego dnia przygody będziecie mieli dość czasu na zapoznanie się między sobą, więc o to nie musicie się martwić. Albo musicie, to pewnie zależy.
- Przygoda zacznie się od samego początku drogi, gdy drużyna będzie stała u progu gościńca, także wszystko, co napiszecie, skumuluje się w tym momencie.
- Ostatnie i najważniejsze: Pamiętajcie, miłość niejedno ma imię! :)
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42

Re: Bajśń o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez BE3R » 20 Sty 2016, o 22:10

w skrócie, KP będzie jak będzie, Pewnie nawet w środę tylko nie wiem którą. Jak chcecie zaczynajcie bezemnie. Bywa i tak...
Awatar użytkownika
BE3R
Administrator
 
Posty: 1623
Rejestracja: 27 Paź 2011, o 21:47
Miejscowość: Chorzów

Re: Bajśń o miłości - temat rekrutacyjny i dyskusyjny

Postprzez Mistrz Ind'yk » 20 Sty 2016, o 22:23

Spoko, i tak na razie mam jedną KP zatwierdzoną, więc przedłużam termin do niedzieli - dla wszystkich :) . Wtedy będzie już ostatecznie, zaczynają osoby z KP i archetypy podstawowe. Mam jednak nadzieję, że obejdzie się bez tego, będzie zabawniej i mniej roboty dla mnie 8-) .
Awatar użytkownika
Mistrz Ind'yk
Gracz
 
Posty: 1735
Rejestracja: 21 Cze 2011, o 12:42

Następna

Wróć do Inne